Heinola 4.3.2011

 

Tämäpäivän vaalityö käynnistyi Heinolan torilta. Torilla oli riitavasti porukka ja ihmisillä puhuttava.Tunnelma oli hyvä koska paikalla oli kymmenia kansanedustajaehdokkaita. Olin nyt kolmannen kerran Heinolan torilla ja pikku hilja ihmiset muistivat minun kasvot ja tietenkin helppo muista koska olen eri näköinen suomalainen poliitikko.Muutamat ihmiset ovat tutustuneet minun nettin tai esittelyn kautta ja tulivat juttelemaan. Ihmiset kyselivat paljon intian kultuurista erityisesti Mahathma Gandhista ja äiti ammasta. Minusta suomalaisia kinostaa intian kultuuri.

 

Heinolan torilla oli politiset kojut järjestetty sunnitelmallisesti yhteen paikaan joten ne eivät häirineet normaalia myyntia. Torilla puheen aiheeksi nousivat mm.eriarvoisuuden kasvu, verotus, eläkeläisten toimeentulo ja ympäristö.

 

Mielestäni eriarvoisuuden kasvu on pysäytettävä,nyt on aika hyvä tuloisten osallistua talkoisiin. Verotuksen kannalta minun mielipiteni on että veroa maksteaan maksykyvyn mukan. Kaikkien eläkelaisetn toimeentulo ei riitta elämiseen koska kustannukset on korkeita ja silloin vähiten tienäävien pitäisi saada lisä vero helpotuksia.

Sain paljon positiivista palauteetta suomen kielestani, ammatinvalinnastani ja elämäntyylistäni.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

 

Prabhakaran Ranjithkumar

Kansanedustajaehdokas 2011

Vanhustenhoidon Lähihoitaja